عضویت

نظام پزشکی شهرستان ساری جهت رفاه حال شما همکاران گرامی اقدام به عقد قرارداد با شرکت پارسیز طب نموده است

با سلام خدمت همکاران گرامی

نظام پزشکی شهرستان ساری جهت تسریع در کار شما همکاران گرامی  ، رفت و آمد کمتر ،  صرفه جویی در وقت و جلوگیری از هدر رفت کاغذ اقدام به عقد قرارداد با شرکت پارسیز طب  برای نصب نرم افزار اتوماسیون اداری نموده است . در این سامانه شما به راحتی   می توانید مکاتبات اداری خود با سازمان را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین سازمان تمام مکاتبات و نامه نگاریها را با این سامانه انجام خواهد داد.

بزودی نام کاربری و رمز عبور به موبایل شخصی شما ارسال می گردد در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

در صورت هرگونه مغایرت و یا مشکل در استفاده از سامانه با شماره   ۳۳۲۰۱۵۳۷  و ۳۳۶۰۵۱۱۱  شماره همراه ۰۹۱۱۱۵۳۸۹۰۵  و۰۹۱۹۰۹۴۰۱۶۵ تماس حاصل فرمائید.

ضرورت استفاده از نرم افزارهای مدیریت مطب و کلینیک

عصر حاضر، عصر تکنولوژی و پیشرفت است به طوری که کلیه مشاغل خود را با این جریان هماهنگ کرده و راه را برای ورود انواع نرم افزارها و اپلیکیشن ها به کسب و کار خود باز کرده اند. همچنین در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیری در همسو شدن جامعه سلامت ایران با فناوری اطلاعات بودیم. از همین رو، استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده.

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک به نوعی از سیستم نرم افزاری اشاره دارد که به پزشکان کمک می کند تا کلیه فرآیندهای شغلی خود را ساده سازی کنند. این نرم افزار می‌تواند همه چیز را از ثبت سوابق بیمار و رزرو وقت تا صدور صورت حساب و رسیدگی به مطالبات را مدیریت کند. استفاده از نرم افزارهای مدیریت مطب رویکردی برای تصمیم گیری در مورد تمام جنبه های مراقبت از بیمار است.

با ورود نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک به مراکز پزشکی، بخشی از روال ها و قوانین حاکم بر فرایندها تغییر و به سمت بهبود حرکت کرد و مطب ها و کلینیک ها فصل تازه ای از عملکرد خود را تجربه کردند که این گام موثر بعدی در به تحقق رسیدن پزشکی مدرن خواهد بود.

 

تفاهم نامه همکاری میان سازمان نظام پزشکی و پارسیز طب

با این رویکرد که استفاده از نرم افزارهای مدیریت مطب و کلینیک در خدمات سلامت می تواند به عنوان پایه ای جهت برنامه ریزی های مبتنی بر استراتژیک تلقی گردد، سازمان نظام پزشکی استان مازندران ضمن عقد تفاهم نامه ای با سامانه جامع مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب با برنامه ریزی و اجرای زیر ساخت های فناوری، در رسیدن به حداکثر بهره در سیستم سلامت گامی محکم برداشت.

این همکاری در ابتدا با اجرای سامانه اتوماسیون پارسیز آغاز گردید که بستری برای مکاتبات اداری میان سازمان نظام پزشکی و پزشکان زیر مجموعه بود. سپس ضمن اجرای موفق این طرح؛ تفاهم نامه ای برای دسترسی پزشکان به سایر امکانات این نرم افزار در راستای رسیدن به اهداف برتر صورت گرفت.

سامانه جامع مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب به ‌طور خاص برای کمک به مدیریت و ساده ‌سازی وظایف مربوط به اجرای فرآیندهای تعریف شده در مطب ها و کلینیک ها طراحی شده است. پزشکان می‌توانند مستقل از مکان و فقط با اتصال به اینترنت، به اطلاعات پرونده بیماران و برنامه مطب دسترسی داشته باشند. پارسیز طب، نسخ تولید شده را به بیمه‌های پایه ارائه می‌کند و به همین واسطه به سازمان‌های متعددی مانند سازمان بیمه سلامت، سازمان بیمه تامین اجتماعی متصل است.

بکارگیری از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب می تواند ثبت اطلاعات ضروری مانند سوابق بیمار، نسخه نویسی، تقویم کاری پزشکان، یادداشت های درمان، فاکتورها و بسیاری از کارها را به طور قابل توجهی آسان تر کند. به‌علاوه، شما از مزایای داشبورد گزارش دهی دقیق کلینیک خود برخوردار خواهید بود تا به شما بگوید که چگونه کلیه امور کلینیک شما مدیریت می شود.

این نرم افزار در حال حاضر در دو نسخه در دسترس قرار گرفت که شامل یک نسخه پایه و یک نسخه با امکانات
کامل (FULL) می باشد.

طی تفاهم نامه فیمابین در حال حاضر نسخه پایه که شامل قابلیتهایی چون سیستم اتوماسیون اداری و نسخه الکترونیک تامین اجتماعی و بیمه سلامت و اطلاعیه ها می باشد بصورت رایگان برای کلیه اعضای سازمان نظام پزشکی فعال گردیده است.

همچنین مقرر گردید پزشکانی که تمایل به استفاده از کلیه امکانات کاربردی و مفید نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیزطب دارند، می توانند تنها با پرداخت مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ریال (ماهانه ۱/۲۰۰/۰۰۰ ریال)  از حق اشتراک سالانه بهره ببرند. (بر اساس توافق، پرداخت مبلغ می تواند بصورت ماهانه و یا سالانه صورت پذیرد) (اشتراک سالانه محصول برای پزشکان غیر سازمان نظام پزشکی ساری مبلغ  ۲۴/۰۰۰/۰۰۰ریال می باشد ، در صورت استفاده از کد تخفیف  sarinezam از تخفیفات ویژه بهرمند شوید.)

لازم به توضیح است با توجه به راه اندازی سامانه اتوماسیون اداری، از این به بعد مکاتبات ارسالی از سوی نظام پزشکی در کارتابل شما قرار می گیرد و با نام کاربری و رمز عبور می توانید به کارتابل خود دسترسی پیدا کنید. همچنین شما
می توانید درخواست های شخصی خود را نیز توسط همین سامانه در قسمت درخواست های ارسالی برای سازمان نظام پزشکی ارسال فرمائید.

آدرس دسترسی به کارتابل :  http://web.parsizteb.ir

 

بخشی از مزایای نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب

استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، به کلینیک ‌ها این فرصت را می‌ دهد تا کارهای وقت‌گیری که بصورت دستی انجام می شد را خودکار کنند و در زمان خود صرفه‌جویی کنند. همچنین پارسیز طب دارای داشبورد گزارش دهی جامع می باشد که به شما اجازه می‌دهد تا داده‌ های مربوط به حساب های مالی و اقلام مصرفی و بیمه و غیره را مدیریت کنید.

بخشی از امکانات این نرم افزار به شرح زیر می باشد:

 

 

 

درصورت تمایل می توانید برای مشاهده لیست امکانات کامل نرم افزار پارسیز طب به سایت parsizteb.ir  قسمت راهکار ابری مراجعه فرمایید.

همچنین شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۷۴۰۰ و ۰۹۱۹۰۹۴۰۱۶۵ جهت هماهنگی ها و دریافت اشتراک سالانه
معرفی می گردد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *